Hvem afspiller børneporno til ramadanmiddag?
Jeg har oplevet lidt af hvert i mit 43-årige lange liv. Da jeg var
ung, blev jeg sparket af en racist. Ned ad rulletrappen i Illum. Som teenager
blev jeg spyttet på, fordi jeg bar tørklæde.
Heldigvis var det få gange, jeg som sygeplejerske
oplevede diskriminationen fra patienterne. Dødstruslerne startede først, da jeg
blev valgt som folketingsmedlem.
Jeg
er blevet kaldt 'terrorist', 'luder', 'rotte', 'ådsel', 'perker' i så mange år,
at jeg nogle gange kan tvivle på, om jeg hedder de gloser til mellemnavn.
Hademails er en del af min hverdag. Men det kun én gang, at jeg har fået hjælp
af politiet til at komme forbi højreekstremister, der blokerede indgangen til
den kirke, hvor jeg skulle holde et foredrag.
I
Allborg var det Paludans folk, der saboterede et af mine arrangementer.
Højreekstremismen vokser i Danmark,
og hvis vi skal bekæmpe den, er vi nødt til at starte med at tage truslen
alvorligt. Det nytter ikke at sige, at det er nogen, der skal ties ihjel.
Ondskab kan ikke ties ihjel. På den ene side skal vi slå hårdt ned på de
ekstreme handlinger. Og på den anden side skal vi forebygge, at børn og unge
vokser op med manglende demokratisk dannelse og uddannelse.
Episoden
i dag har bekræftet mig i, at frihed er ikke noget, man har, men noget man hver
dag skal kæmpe for at beholde.
Hvis
ekstremisternes mål var at skræmme mig til tavshed, så vil jeg bare sige, at
det har fået den modsatte effekt. Næste år vil jeg afholde Danmarks største
ramadanmiddag!
ÖZLEM CEKIC ER I BUND OG GRUND EN HYKLER OG
GÅR UDELUKKENDE ISLAMS ÆRINDE.
I følge de politiske korrektes
chefideolog Carsten Jensen, er nu over halvdelen af den danske befolkning
klamme skimlede kældermennesker. Det skal vi være stolte af og snart er vi
mange nok til for alvor at få knækket kurven med den uhyggeligt stigende islamisering
af vort samfund.
Den dialogkaffe-bryggende brobygger Özlem Cekic,
som bruger det mest af sin tid på at bygge broer ved at nedgøre danskerne, har
med støtte fra en anden stor danskerhader, Poul Madsen fra Ekstra Bladet,
arrangeret en ramadan-middag over Zoom, for at holde det hele corona-venligt.
Under middagen lavede Generation Identitær en tavs demonstration.
“Islam skal under ingen omstændigheder være en accepteret del af
Danmark. Derfor lavede Generation Identitær en fredelig protestaktion, hvor vi
holdt skilte op hvorpå, der stod ”Stop islamisering!”.”
Samme dag som ramadan-middagen afholdes, er der afværget endnu
et islamisk terrorangreb i Danmark. Det er ikke første gang og bliver næppe
sidste gang. Vores gader og pladser vidner om den konstante trussel vi lever
under som følge af masseindvandringen, og de tilvandrendes religion.
Kulturpersonligheder, mediemennesker, politikere, præster og
andre fra eliten, samt en mængde venligboer-typer, deltog alligevel gladeligt i
ramadan-middagen, der havde det usmagelige navn ”RamaDanmark”, der fint
symboliserer projektets formål: at konsolidere islams tilstedeværelse i
Danmark.
Islam skal under ingen omstændigheder være en accepteret del af
Danmark. Derfor lavede Generation Identitær en fredelig protestaktion, hvor vi
holdt skilte op hvorpå, der stod ”Stop islamisering!”.
I
dagens udgaver af flere aviser, tordner Özlem Cekic igen over højrefløjen,
mennesker hun fuldstændig uden dokumentation beskylder for at have vist
børneporno under den smagsløse
RamaDanmark middag.
Lad
mig gøre det helt, helt klart, det er fuldstændig utilstedeligt at foretage
denne handling, uanset hvor det sker, derfor kan man kun udtrykke håb om at
politiet finder den skyldige og han straffes efter lovgivningen.
En meget stor del af Özlem Cekic`s
tilhængere er ikke etnisk danske borgere. Så deres arbejde er mere selvhjælp
end hjælp. Men hjælper det Danmark at venligboerne giver anvisning på alle de
sociale ydelser og offentlig hjælp man kan modtage.
De skulle i stedet hjælpe Danmark med at fortælle de nytilkomne, at her skal man altså arbejde for føden - lige til den dag man bliver returneret til det land man kom fra.
De skulle i stedet hjælpe Danmark med at fortælle de nytilkomne, at her skal man altså arbejde for føden - lige til den dag man bliver returneret til det land man kom fra.
Dette gælder naturligt nok for alle de der kommer fra muslimske lande. For de indvandrere der kommer fra vestlige lande ved godt at det drejer sig om at bidrage til samfundet og sørge for sin egen eksistens.
En nation er et symbol på et fællesskab,
der eksisterer i kraft af borgernes bevidsthed om, at de tilhører et historisk
samfund. Og det er denne historiske bevidsthed der, i lyset af multikulturen,
for fuld kraft er under sammenbrud.
Danmark er ude i en alvorlig kulturkrise, for samfundet kan ganske enkelt ikke hænge sammen, hvis der ikke er noget nationalt og historisk at samle sig om..
Det betyder også oversat, at der må være en mening med tilværelsen, hvad der er tidens største problem. En nation er hverken en ren politisk eller en ren kulturel størrelse, idet den er et symbol på vore forestillinger om samfundet. I den forstand er nationen et bevidsthedsfænomen, et symbol der er yderst komplekst, fordi staten, demokratiet og samfundslivet bliver analyseret, diskuteret, bevæger sig og bliver placeret.
Danmark er ude i en alvorlig kulturkrise, for samfundet kan ganske enkelt ikke hænge sammen, hvis der ikke er noget nationalt og historisk at samle sig om..
Det betyder også oversat, at der må være en mening med tilværelsen, hvad der er tidens største problem. En nation er hverken en ren politisk eller en ren kulturel størrelse, idet den er et symbol på vore forestillinger om samfundet. I den forstand er nationen et bevidsthedsfænomen, et symbol der er yderst komplekst, fordi staten, demokratiet og samfundslivet bliver analyseret, diskuteret, bevæger sig og bliver placeret.
Derfor er det indiskutabelt, at en åben
kritisk dialog i det offentlige rum mellem befolkning og politikere er
nødvendig for at fastholde et fungerende demokrati med sekularisering og
åndsfrihed.
At være dansk er et menneske og
historiesyn i det øjeblik dette syn forbindes med de værdier, der har skabt det
konkrete menneske i sin historiske udfoldelse. Forsvinder følelserne eller
troen på at danskerne er et folk, er det den nærmeste vej til kaos og folkelig
opløsning.
Danmark er et homogent samfund, der holdes samlet af en fælles national identitet, men politikerne har polariseret samfundet, skabt sociale spændinger og har i dele af befolkningen nedbrudt tilliden til det politiske system. At Özlem Cekic så i lyset af de humane komventioner og politikernes dyrkelse af multikulturen har mistet den sunde fornuft er kun med til at skubbe til læsset.
Det er derfor min teori, at i takt med at store dele af befolkningen mister tilliden til politikerne, mister mennesket gradvis sin sociale identitet, dvs. en selvopfattelse af sig selv som medlem af et politisk og folkeligt fællesskab.
Danmark er et homogent samfund, der holdes samlet af en fælles national identitet, men politikerne har polariseret samfundet, skabt sociale spændinger og har i dele af befolkningen nedbrudt tilliden til det politiske system. At Özlem Cekic så i lyset af de humane komventioner og politikernes dyrkelse af multikulturen har mistet den sunde fornuft er kun med til at skubbe til læsset.
Det er derfor min teori, at i takt med at store dele af befolkningen mister tilliden til politikerne, mister mennesket gradvis sin sociale identitet, dvs. en selvopfattelse af sig selv som medlem af et politisk og folkeligt fællesskab.
Resultatet vil uundgåeligt blive en
forøgelse af det, vi allerede ser i dag, en psykisk effekt-tilstand, der viser
sig ved en stigning af aggressioner og had, der i længden ikke kan holdes nede,
og som i sidste instans vil medføre en stigende opløsning af den sociale orden
og direkte angreb på det politiske system og dets repræsentanter.
Derfor står vi ved begyndelsen til den store globale kulturkamp, og hvis politikerne ikke vågner op og omgående lukker grænserne for indvandrere fra Afrika og Mellemøsten vil de med tiden blive draget direkte til ansvar. Dette er en direkte advarsel.
Derfor står vi ved begyndelsen til den store globale kulturkamp, og hvis politikerne ikke vågner op og omgående lukker grænserne for indvandrere fra Afrika og Mellemøsten vil de med tiden blive draget direkte til ansvar. Dette er en direkte advarsel.
Omkring 2/3 af journalister og kommunikationsfolk vil stemme på disse 3 partier – radikale, enhedslisten - alternativet, og tages S og SF med, som langt hen ad vejen også er positivt indstillet, runder vi de 80 %. Det vil sige, at en overvejende del af medie- og kommunikationesbranchen enten understøtter venligboerne eller deltager aktivt.
Det er en af de gunstige forudsætninger
for at den tyrkiske kvinde kan holde ”gryden i kog” og fortsætte med at
undergrave det danske samfund i en omgang pladder som #brobygger og #dialogkaffe
med stor succes.
https://ekstrabladet.dk/opinionen/ozlemcekic/hvem-afspiller-boerneporno-til-ramadanmiddag/8107037




