DE
RADIKALE FEJRER PRIDE: MUSLIMER VIL DRÆBE HOMOSEKSUELLE I ALLAHS NAVN..
De selvgode politikere hos Det Radikale Venstre fejrer
Copenhagen Pride på de sociale medier. Men de radikale politikere har ikke
adresseret det enorme problem med homofobi og hadkriminalitet, som trives i
muslimske miljøer.
Muslimer debatterer helt åbenlyst islamisk dødsstraf til homoseksuelle.
“Islams straf til dem (homoseksuelle, red.) er døden,” skriver en særlig hadsk
indvandrer på klingende dansk.
De Radikale bruger strudsemetoden, men sandheden er, at en stor del af
muslimerne i Danmark anerkender sharialoven, der opfordrer til drab på bøsser
og lesbiske.
God pride - med hovedet i busken.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2685795701638603&set=a.1384686631749523&type=3&theater
RADIKAL DOBBELTMORAL..
Det værste er såmænd
ikke deres forkvaklede holdninger, det værste er at de alle tre sidder i det
danske folketing og på top 10 listen over Danmarks mest landsskadelige
politikere, flere og flere jkalder dem dog direkte landsforrædere.
Det er så typisk både
de radikale, men også disse tre, de er der hvor deres nye vælgersegment
befinder sig, på godt og ondt. Den afghanske kvinde må, om nogen, slæbe rundt
med pride flaget med en samvittighed sort som kul.
Hun er muslim og må
derfor vide nøjagtig hvad hendes religion mener om dem hun prøver at bilde ind
hun beskytter, og ikke mindst hvad de vil gøre ved dem den dag de har magt som
de har agt.
Det radikale elfenbenstårn beskytter ikke længere de
radikale mod den virkelighed, de altid ellers har lukket øjnene for - måske det
er sundt at de osse opdager, at muslimer ikke bare er de stakkels uskyldige
"ofre" som man altid har pussenusset om.
Fatter ikke, hvorfor Morten Østergaard og
mange andre radikale politikere har så travlt med at lukke migranter ind i
Danmark. Det burde ikke være en menneskeret at tiltvinge sig adgang til landet
og vores midler, når man ikke vil tilpasse sig. Der er en grund til, at
hjemlandene er i krig med sig selv og hinanden.
Den kultur skal ikke eksporteres hertil.
Flertallet ser nu udlændinge som et kærkommen løft. De bidrager med gruppevoldtægter, bilafbrændinger bandekrige og meget meget mere som holder medierne igang.
Vi deles om udgifterne via skatter og forsikringer og flertallet jubler. De
radikale har bare ikke fattet at de direkte saver i den gren de selv sidder på.
Det Radikale
Venstre har mobiliseret tusindvis af komplet uintegrerbare muslimer som i bund
og grund hader Danmark og vores Demokrati. Islam er hvad den er, en ond
religion! som tilhører muslimer der lever hele deres liv for religionen,
profeten og hans 72 jomfruer.
De Radikale, -
dette lille ynkværdige parti består udelukkende af ignorante og overfladiske
politikere, ude af trit med størstedelen af den Danske befolkning ! - grinende
kom de ind i folketinget med hjælp fra Danmarks mange tusinde utilfredse
muslimer.
Men partiets
"rørende" støtte til de mange religiøse fornærmede muslimer er dog
ikke andet end mummespil.
Det er
jo kvinderne det kommer til at gå ud over sammen med bøsserne, når/hvis
(forhåbentligt aldrig) muslimene får magt som de har agt - for så er det slut
for kvinder med at spille fandango på Christiansborg og i ledende stillinger -
så bliver de sendt hjem til kødgryderne med besked om at sprede benene - og de
homoseksuelle og andre afarter af denne kategori bliver hængt i en kran på
Rådhuspladsen hver fredag - efter fredagsbønnen.
Så
derfor et godt råd til kvinderne - lad være med at stemme på
indvandrermedløbende partier som fx Radikale,Enhedslisten og Alternativet. Lad
dem være ene om at blive straffet til sin tid - for det, de tror er
menneskelige hensyn.
Nej -
de graver deres egen grav - og det har de sgu godt af.








