søndag den 23. august 2020

 


 

DE RADIKALE FEJRER PRIDE: MUSLIMER VIL DRÆBE HOMOSEKSUELLE I ALLAHS NAVN..


De selvgode politikere hos Det Radikale Venstre fejrer Copenhagen Pride på de sociale medier. Men de radikale politikere har ikke adresseret det enorme problem med homofobi og hadkriminalitet, som trives i muslimske miljøer.

Muslimer debatterer helt åbenlyst islamisk dødsstraf til homoseksuelle.

“Islams straf til dem (homoseksuelle, red.) er døden,” skriver en særlig hadsk indvandrer på klingende dansk.

De Radikale bruger strudsemetoden, men sandheden er, at en stor del af muslimerne i Danmark anerkender sharialoven, der opfordrer til drab på bøsser og lesbiske.

God pride - med hovedet i busken.

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2685795701638603&set=a.1384686631749523&type=3&theater

 

RADIKAL DOBBELTMORAL..


 

Det værste er såmænd ikke deres forkvaklede holdninger, det værste er at de alle tre sidder i det danske folketing og på top 10 listen over Danmarks mest landsskadelige politikere, flere og flere jkalder dem dog direkte landsforrædere.

Det er så typisk både de radikale, men også disse tre, de er der hvor deres nye vælgersegment befinder sig, på godt og ondt. Den afghanske kvinde må, om nogen, slæbe rundt med pride flaget med en samvittighed sort som kul.


 

Hun er muslim og må derfor vide nøjagtig hvad hendes religion mener om dem hun prøver at bilde ind hun beskytter, og ikke mindst hvad de vil gøre ved dem den dag de har magt som de har agt.


Det radikale elfenbenstårn beskytter ikke længere de radikale mod den virkelighed, de altid ellers har lukket øjnene for - måske det er sundt at de osse opdager, at muslimer ikke bare er de stakkels uskyldige "ofre" som man altid har pussenusset om.

Fatter ikke, hvorfor Morten Østergaard og mange andre radikale politikere har så travlt med at lukke migranter ind i Danmark. Det burde ikke være en menneskeret at tiltvinge sig adgang til landet og vores midler, når man ikke vil tilpasse sig. Der er en grund til, at hjemlandene er i krig med sig selv og hinanden.

Den kultur skal ikke eksporteres hertil.


Flertallet ser nu udlændinge som et kærkommen løft. De bidrager med gruppevoldtægter, bilafbrændinger bandekrige og meget meget mere som holder medierne igang. 


Vi deles om udgifterne via skatter og forsikringer og flertallet jubler. De radikale har bare ikke fattet at de direkte saver i den gren de selv sidder på.


Det Radikale Venstre har mobiliseret tusindvis af komplet uintegrerbare muslimer som i bund og grund hader Danmark og vores Demokrati. Islam er hvad den er, en ond religion! som tilhører muslimer der lever hele deres liv for religionen, profeten og hans 72 jomfruer.

De Radikale, - dette lille ynkværdige parti består udelukkende af ignorante og overfladiske politikere, ude af trit med størstedelen af den Danske befolkning ! - grinende kom de ind i folketinget med hjælp fra Danmarks mange tusinde utilfredse muslimer.

Men partiets "rørende" støtte til de mange religiøse fornærmede muslimer er dog ikke andet end mummespil.




Det er jo kvinderne det kommer til at gå ud over sammen med bøsserne, når/hvis (forhåbentligt aldrig) muslimene får magt som de har agt - for så er det slut for kvinder med at spille fandango på Christiansborg og i ledende stillinger - så bliver de sendt hjem til kødgryderne med besked om at sprede benene - og de homoseksuelle og andre afarter af denne kategori bliver hængt i en kran på Rådhuspladsen hver fredag - efter fredagsbønnen.

 

Så derfor et godt råd til kvinderne - lad være med at stemme på indvandrermedløbende partier som fx Radikale,Enhedslisten og Alternativet. Lad dem være ene om at blive straffet til sin tid - for det, de tror er menneskelige hensyn.

 

Nej - de graver deres egen grav - og det har de sgu godt af.



søndag den 16. august 2020

 


- FAKTA SKAL UD, MEN TONEN ER HELT FORKERT,

Smitten er stigende i Aarhus, og der er i den forbindelse blevet talt meget om etnicitet. Fakta skal ud, men tonen er helt forkert, lyder det fra Mona Fahd.



 

Solen står højt på himlen. Sommervarmen sniger sig ind bag de mange mundbind i Gellerupparken.

Der er blevet opstillet et midlertidigt testcenter i røde containere, hvor man uanmeldt kan blive testet for corona.

Testcenteret har været her det sidste stykke tid, så køen er ikke så lang, men flere siger, at de bliver testet regelmæssigt i øjeblikket.

Der er blevet talt meget om etniske minoriteter, siden Statens Serum Institut i begyndelsen af August offentliggjorde tal, der viste, at 70 procent af de nysmittede med corona var af anden etnisk herkomst end dansk. 

Fakta skal frem

Mona Fahd kom til Danmark i 1991. Hun siger, hun oprindeligt er palæstinenser fra Libanon.

Nu bor hun i Gellerupparken og har gjort det de sidste to år. Hun arbejder i en boligsocial helhedsplan og er aktiv i området som frivillig.

Derfor snakker hun meget med borgerne i området, som hun beskriver, har mærket tonen om etnicitet og smitte.



- Det gør mig så ked af det. Den måde fakta blev formidlet på om somaliere, det var virkelig uheldigt. De blev stemplet. Børn blev kaldt corona-somali. Mødrene blev så kede af det.

Mona Fahd er ikke i tvivl om, at informationer om, hvor smitten breder sig, skal frem.

- Jeg er ikke utilfreds med Mette Frederiksens udmelding. Hun formidler fakta, og det skal selvfølgelig frem. Det er fakta, at smitten er steget i området, men det er måden man snakker om det på, der er forkert.

- Man skal kommunikere på en ordentlig og respektabel måde. Der er fakta, ja. Vi er ramt, ja. Men det er ikke ensbetydende med, at man skal hænge befolkningsgrupper ud. Jeg synes, at det er primitiv formidling. Helt ærligt. Jeg kan mærke, hvor meget folk bliver skadet af det rent psykisk, siger Mona Fahd.

- Tonen har været hård


Socialordfører for Socialdemokratiet Camilla Fabricius var også ved testcenteret. Hun var ude for at tjekke op på tiltaget og for selv at blive testet for corona.

Hun mener også, at tonen om etnicitet har været for hård.

- Jeg synes, at det er bekymrende, når børn skal komme i skole og opleve, at de ikke har nogen at lege med eller bliver sendt hjem. Det synes jeg, er uacceptabelt. Jeg synes også, at det er uacceptabelt, hvis man ikke overholder retningslinjerne.

De frivillige er nøglen


Beboerne Ekstra Bladet talte med i området svarede generelt, at de følte, at de havde de nødvendige informationer for at følge retningslinjerne.

Mona Fahd mener også generelt, at folk er oplyst men peger på, at der ligger en udfordring i at kommunikere ud til de beboere, der ikke taler dansk. En udfordring hun sammen med andre frivillige har forsøgt at løse gennem uformelle kanaler.

- Der er meget uformel kommunikation i WhatsApp-grupper og på Facebook. Det foregår på folks eget sprog.

- Jeg har sammen med en anden kvinde fra området oprettet en gruppe med en læge, som svarer, når han har pause og om aftenen, hvis folk har spørgsmål. Folk kan spørge, hvis de eller deres familier er smittede, eller hvis de er i karantæne.

Der bliver lagt op til et større fokus på etniske minoriteter i kommunerne. Fra Kommunernes Landsforening lyder det, at 'myndighederne nu skruer op for indsatsen målrettet disse grupper'.

En indsats Mona Fahd mener, skal have fokus på de frivillige i områder som Gellerupparken.

- Jeg synes, at man skal støtte og sætte mere fokus på de frivillige i området. Det er dem, der er nøglen til at formidle informationer ud til folk i de her områder, siger hun.

Kommentar:

Jamen hvad er det for noget ubehageligt ulækkert noget, vi må ikke tale lige ud af posen, det skal gemmes væk at vi har en masse rendende der er virkelig dårlige for landet, derudover lader de sig smitte i tusindtal, og danner endnu en farlig situation for alle. 

Hvor bliver man lang i ansigtet af deres evige hyleri. Der anes aldrig den mindste selverkendelse blandt berigerne. Det er altid alle andres skyld, og desværre har en ordentlig røvfuld hvide selvhadere på deres side.

Hold nu op med det piveri og kom ind i kampen alt hvad der bliver sagt er jo rigtigt og hvis man ikke skulle kalde dem somaliere eller for den sags skyld polakkere som ikke piver og tar det som det er hvad fanden skulle man så.

Alle udlændinge der gerne vil arbejde, bidrage og være en del af det danske samfund og den danske kultur er mere end velkomne. Resten skal bare rejse hjem. Det gælder også dem, der ikke vil tage afstand fra dem, der ikke vil Danmark....som fruen i denne artikel!

Det er ikke samfundets ansvar at informere om corona, hvis de efter flere år i landet endnu ikke kan dansk

Synes nu somalierne fint klarer at stemple sig selv med lav erhvervsfrekvens især blandt kvinder, overrepræsentation i kriminalitetsstatistikkerne og masser af negative overskrifter. Når man tænker på  hvad det koster det danske samfund, er det ikke underligt, hvis de betalende danskere efterhånden har fået nok. 

Helt ærligt - nu skal alle, der tager offentlig transport tvinges, til at bære mundbind. Det samme gælder bl.a. buschaufførerne. Dem har jeg virkelig ondt af. Men hører man noget piveri?

Nej, det accepteres, fordi man sætter sig selv i anden række og folkets vel i første.

Og man finder sig i det, selvom smittetrykket er meget lavt.

Men i en befolkningsgruppe, hvor smittetrykket er betydelig højere, hyler man op og har ondt af sig selv. Havde jeg været i samme situation, ville jeg have haft dårlig samvittighed og have gjort alt for at opklare og løse problemet i stedet.

I min optik er det mangel på samfundssind og det er bare ikke ok, uanset hvilken befolkningsgruppe man tilhører.

Mona Fahd mener også generelt, at folk er oplyst men peger på, at der ligger en udfordring i at kommunikere ud til de beboere, der ikke taler dansk.

Deres satelit tv, fejler ellers ikke noget.

Debat tonen overfor fremmede i Danmark er bestemt ikke for hård. Problemet er vel nærmere, at mainstream politikere og mainstream medier hidtil har pakket de fremmede ind i et debat vakuum, hvor de kun må omtales i kærlige varme vendinger - men sådan spiller virkeligheden IKKE . . . !

 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/fakta-skal-ud-men-tonen-er-helt-forkert/8250407