mandag den 2. marts 2020



INDFØR ASYLSTOP OG SÆT HÆREN IND…


Pernille Vermund

I weekenden sad jeg klinet til min computerskærm og så video på video fra grænsen mellem Tyrkiet og Grækenland. Unge mænd kaster sten mod græske grænsevagter og kræver adgang, som var det deres ret.

Jeg kunne kun tænke: Nu sker det igen. I 2015 blev Europas politikere taget på sengen af en lang karavane af flygtninge og migranter, der marcherede direkte ind i et Europa, der lå åbent og forsvarsløst. I Danmark svigtede den borgerlige regering og DF, da de nægtede at stoppe karavanen ved grænsen.

Denne gang er de blevet taget på sengen af en humørsyg, islamisk tyran, som i årevis har truet med at oversvømme EU med migranter. At Erdogan gør det, burde faktisk ikke komme bag på nogen. Alligevel har Europas regeringer ikke taget det nødvendige opgør med det asylsystem, der lokker migranterne til.

Derfor samler der sig nu igen en hær af vrede unge mænd ved porten til Europa i tusindtal. De ved, det er et spørgsmål om tid, førend de bløde politikere åbner op. Men det skal ikke ske igen. Aldrig mere en 2015.

Jeg har allerede bedt Folketinget om at kalde Mette Frederiksen ned i folketingssalen. Jeg vil gerne vide, om hun alvorlig talt mener, at den såkaldte 'nødbremse' for asyl kan beskytte Danmark. 

Lad mig gøre min holdning klar: Den såkaldte nødbremse er et bureaukratisk makværk. Og den kan ikke beskytte Danmark, fordi den juridisk set kun kan bruges som en sidste udvej, når asylsystemet allerede er overbelastet.

Jeg har nogle helt andre forslag, som Mette Frederiksen kan tage i brug for at beskytte Danmark: Luk ned for spontan asyl og indfør et asylstop. Tag det nødvendige opgør med et asylsystem, der tilskynder alverdens lykkeriddere til at rejse hele vejen til Tyskland, Danmark og Sverige.

Sæt så hæren ind ved grænsen og gør brug af det grænsehegn, der blev indkøbt i 2015 og ligger klar ved Skrydstrup Flyvestation. Og så skal vi ikke mindst vise solidaritet med Grækenland og Bulgarien, der er sat i en umulig situation og har brug for støtte til at modstå presset imod deres grænser.

Svaret på udfordringerne kræver mere end juridiske spidsfindigheder – det kræver politisk handlekraft.

Vi skal aldrig mere se en gentagelse af det store, politiske svigt i 2015.

Kommentar:




Islam som samfundsmodel er i åben krig mod den demokratiske retsstat.

Denne virkelighed preller imidlertid fuldstændig af, på medier og røde naive beslutningstagere i vore demokratier. Rabiate islamister’ og ’radikaliserede imamer’, som årsagen til massemordene i Allah’s navn, ødelægger Europa og demokratiet.

Muslimske ’ Allahu akbar’ råb, inden uskyldige kristne falder blødende til jorden. Den utryghed og forebyggelse koster hele Europa milliarder af euro, for at beskytte indfødte kristne europæere ..

Europa åbnede deres dør, åbenhjertigt for muslimer, og Europa er ændret for stedse .. Det blev en katastrofe af dimensioner … Ugerningerne i islams navn planlægges og udføres af magter, der udformer og styrer den islamiske samfundsmodel.

Det er ayatollaherne i Iran, salafiststyret i Saudi-Arabien, Islamisk Stat, de arabiske golfstater og Det Islamiske Broderskab.



Samtlige Allahhu akbar terrorhandlinger udgår fra disse kilder, og her er den virkelige fjende. Uden maling uden sminke… Europa ender som Israel, om 10 år … Katastrofe, terror og uhygge ..

Vi bør hellere lytte til Tyrkiets præsident Erdogan som netop rammer sømmet på hovedet: ”

Der er ikke noget, der hedder moderat islam. Der er kun islam.”

Er det ikke på tide, at vi ser virkeligheden i øjnene ?



Med den regering vi desværre har idag, så er jeg ked af at sige, det sker som vanligt INTET, de lukker øjne og øre, de tør ikke sige nok er altså nok.

Ikke en eneste muslim skal have lov til at gå over vores grænse.

Det burde til folkeafstemning samtidig med en afstemning om EU, ingen ville have stemt ja, hvis borgerne vidste hvilken helvede vi kom til at stå i, så se at komme igang.

Den nuværende indvandring er uden historisk sidestykke. Den har fået nogle konsekvenser, som ingen rigtigt vil diskutere, men som rammer midt ned i den danske befolknings kultur, religion og levevis..

Danmarks Statistik fortæller nemlig i en ny rapport, at indvandrere og efterkommere i 2017 udgør næsten 13 pct. af befolkningen. Godt 740.000 i alt – heraf 475.000 fra ikke-vestlige lande.

Danmark har brug for udenlandsk arbejdskraft, og indvandrere fra andre EU-lande glider som regel let ind i danske job, traditioner og kultur.

Udfordringen findes blandt indvandrere fra ikke-vestlige lande. På 30 år er det tal femdoblet, viser rapporten, som trods lyspunkter rummer dystre kendsgerninger:

De ikke-vestlige indvandrere trækker f.eks. tungt på de offentlige kasser. Blandt de 55-59-årige er næsten to af tre ikke-vestlige indvandrere på offentlig forsørgelse. ..... :( Så kunne man drømme om, at det gik indvandrernes børn lige så godt som andres.

Men drenge og piger med dansk oprindelse får højere karakterer i Folkeskolen end indvandrere og efterkommere...

Men desværre giver kriminalitets-tallene ikke håb om, at de svageste unge mænd klarer sig bedre end far og mor. Tværtimod.

Når man tager højde for økonomi og sociale forhold begår indvandrere 13 pct. mere kriminalitet end normalt.

Men for efterkommerne er kriminaliteten trods et fald hele 140 pct. højere. Øverst ligger efterkommere fra Libanon, Somalia, Irak, Pakistan, Marokko og Syrien. Skræmmende og splittende.

En gruppe indvandrere uddanner sig, klarer sig godt og glider ubesværet ind i det danske samfund.

Imens isolerer en anden gruppe sig i ghettoerne uden lyst eller evne til at integrere sig selv eller deres børn i Danmark. Blødsødenhed gavner ingen.

Derfor gør regeringen ret i at insistere på en stram integrations- og udlændingepolitik.

Vi må aldrig acceptere parallelsamfund og er nødt til at bryde den onde cirkel, som vi ser visse steder i Danmark – for Alles skyld....  Vi skal passe på Danmark og velfærden som er ved at falde ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar