I ÅR ER DET 25 ÅR SIDEN, AT EKSTRA BLADET BEGYNDTE ARTIKELSERIEN "GODHEDENS PRIS" OM PROBLEMERNE MED INDVANDRINGEN.
Og det er kun blevet værre siden.
Ulla Dahlerup, tidligere journalist på Ekstra Bladet, skrev bl.a. sådan her i et opslag på Facebook for en uge siden:
»Som journalist har jeg siden 1992 haft indvandrere og flygtninge som stofområde. Jeg har mødt og skrevet om endeløs brun kriminalitet, voldtægtssager imod hvide piger, socialbedrageri, brune mænds socialkontrol af kvinder, om skoler, hvor hvide lærere bliver tyranniseret og får timerne ødelagt, om fædre, som møder op og slår deres barns folkeskolelærer.
Om brandfolk, ambulancefolk og politibetjente, der skal finde sig i at blive mødt med en regn af flasker, stenkast og brændende containere, når de passer deres arbejde, samt får de utroligste racistiske råb skreget i hovedet. Jeg har mødt fortvivlede hvide, på hvis dør i opgangen der var ridset med dolk: ”D… svin.” Hvor mange hvide familier har ikke drenge, der er blevet overfaldet, slået og berøvet mobiler, ure ol.? Det har vi også i min egen familie. Hvor mange hvide piger er ikke blevet voldtaget? Hvor mange brune eller sorte piger er blevet voldtaget af hvide drenge, siden masseindvandringen begyndte i 1983? Ingen.«
Læs venligst de to sidste sætninger igen. Hvide danske piger er blevet voldtaget i tusindvis af psykopatiske mænd fra den tredje verden, især mænd med baggrund i muslimske lande.
Er der nogen, der nogensinde har hørt om en voldtægt begået af en hvid dansk mand mod en kvinde med baggrund i den tredje verden, for slet ikke at tale om en muslimsk kvinde? Jeg har ikke.
Da jeg læste Ulla Dahlerups opslag, kom jeg til at tænke på min bog fra 2008, ”Et delt folk”.
Her er to kapitler sat af til den vigtigste mediedækning nogensinde i et etableret medie. På siderne 179-182 og 220-223 kan man læse specifikt om Ekstra Bladets kampagner
”Godhedens pris” og ”De fremmede”. Man kan også en række andre steder i min bog læse om Ekstra Bladet i perioden 1995-2000, hvor den modige chefredaktør Sven Ove Gade gav grønt lys for at skrive virkelige historier om konsekvenserne af den ikkevestlige indvandring.
Det hele var med hos Ekstra Bladet: Svindlen med asyl, med pas, med sociale ydelser. Den grove kriminalitet, som begås af så uhyggeligt mange personer med baggrund i den tredje verden.
Sven Ove Gade burde have haft et ridderkors for den fremragende oplysning, som han lod sine journalister give den danske offentlighed. I dag er det surrealistisk at tænke på, at to af Ekstra Bladets journalister, Kirsten Jacobsen og Philip Lauritzen, vandt Victorprisen, indstiftet efter Victor Andreasen.
Valgresultatet i 2001 var i høj grad Sven Ove Gades fortjeneste, men de borgerlige partier evnede ikke at gøre andet end at sænke stigningstakten i den ikkevestlige indvandring. Danskerne har måttet tåle svigt på svigt i snart 40 år, mere end 50, når de såkaldte gæstearbejdere tælles med.
Konstant har der været et overvældende flertal i Folketinget, der har været bedøvende ligeglade med, at et solidt flertal af danskerne aldrig har ønsket stor indvandring. I stedet har ledende politikere gennem flere generationer optrådt som ridefogeder, som var danskerne fortsat for fæstebønder at regne.
Alle de rædselsvækkende forhold, som Ulla Dahlerup var med til at afdække i perioden 1995-2000, er kun blevet værre siden. Og det er det, som Ulla Dahlerup opsummerer i sit opslag på Facebook for en uge siden.
Kan det hænde, at de etablerede politikere og medier simpelthen synes, at danskerne er et ondskabsfuldt folk, der bør udraderes af historien? Jeg ved det ikke, men det ser sådan ud at dømme ud fra deres handlinger.
En Sven Ove Gade som chefredaktør på et stort dagblad (det var Ekstra Bladet dengang) får vi aldrig igen på denne side af apokalypsen.
Blot vil jeg til afrunding foreslå, at vi opsætter en statue af Sven Ove Gade, og at vi opkalder en plads efter ham, når vi er kommet ud på den anden side af dette mareridt, som vi lever i til daglig.
Kommentar:
Vi må konstatere at Danmark er midt i en forklædt, global kulturrevolution, der i lighed med socialistiske kulturrevolutioner gør virkeligheden falsk og ideologiens løgn sand. Kulturrevolutionen har forårsaget mange danske ofre - ikke mindst danske voldtægtsofre. Alligevel vandrer politikere og mainstreammedier stadig rundt og gør danskerne til syndebukke for den kriminalitet, som politikerne og medierne selv har forårsaget.
Der vil til alle tider i udlændingedebatten være en to-deling af den danske befolkning.
- 1. halvdel synes absolut ikke det er noget problem med fortsat især muslimsk/afrikansk tilstrømning - selvom ulemperne bare accelererer
- .2. halvdel har for længst indset det hav af milliardudgifter og ulemper den ukontrollerede tilstrømning fra især 3.verdenslande medfører !
- Desværre har de naive pladderhumanister i gruppe 1 fortsat varig opbakning både i medierne og hos et flertal i Folketinget !
Indvandringen er den hidtil største slyngelstreg, som Christiansborg har begået overfor den danske befolkning.
Vi har aldrig fået nogen forklaring på, hvad det egentlig er, vi skylder disse fremmede, siden de skal have lov til at invadere vort land, og nyde godt af de goder, som vi har skabt, og som de ikke kan have noget som helst krav på at få del i.
Politikerne brillierer så med at give alt for mange af de nytilkomne Dansk Statsborgerskab - uden at stille betingelser til dem. Samtidig tror politikerne at flere penge til området løser alle problemer.
Der sidder mange mennesker i udlandet og griner af de naive Danskere, der sender mange penge til dem selvom de ikke vil modtage deres egne borgere.
Håber at stemmerne ved næste valg kan redde os, men jeg tror det ikke.
Med en Poul Madsen med roret, er EB ikke længere et medie som "tør hvor andre tier" når det kommer til konsekvenserne af den forfejlede og alt for massive indvandring af kulturfremmede fra MENAP. Tvært imod er EB blevet mester i Newspeak og ekstrem opfindsom når der skal beskrives uheldige episoder som involverer kulturfremmede personer. Selv terrorangreb begået i islams navn bliver omtalt som noget mere tilforladeligt, hvis de i det hele taget bliver nævnt.
Og desværre er EB ikke alene. Siden forhenværende statsminister Lars Løkke Rasmussen rejste til Marrakech i 2018 og tilsluttede Danmark til FNs Marrakech protokol, indeholdende en klausul der på jurasprog pålagde underskriverlandene at standse kritik af migrationen mod Europa og mørklægge problemerne i kølvandet på masseindvandringen af kulturfremmede, har mesteparten af de danske MSM bare rettet ind, fremfor at udfordre det grundlovsstridige i den form for statspålagt censur.
https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE12264864/i-aar-er-det-25-aar-siden-at-ekstra-bladet-begyndte-artikelserien-godhedens-pris-om-problemerne-med-indvandringen/





Ingen kommentarer:
Send en kommentar