torsdag den 19. december 2019




BEKLAGER HARUM DERMITAS – DANSKER BLIVER DU ALDRIG..


Dansk pas eller ej: Tyrkere er og bliver tyrkere. Danske bliver de færreste.

Ejeren af denne blog i JP bliver snart dansker. Revl og krat kan nemlig blive dansker.
Danmarks største udfordring p.t.

"Hæng et sygehusskilt på væggene: Vi behandler ikke racister",
https://jyllands-posten.dk/.../haeng-et-sygehusskilt-paa.../

"Danske værdier og kvindefrigørelsen er palaver. Tørklædeforbud er for at pine muslimer",
https://jyllands-posten.dk/.../danske-vaerdier-og.../

"Rasmus Paludan er opstillingsberettiget. Tillykke til racisterne!",
https://jyllands-posten.dk/.../rasmus-paludan-er.../


"Hvorfor integrere sig, når landet pisser på en?",
https://jyllands-posten.dk/.../Hvorfor-integrere-sig-n.../

Det længe índestængte had hos bloggeren fik hermed foreløbigt afløb.
Desværre er der langt mere på vej.

Harun Dermitas skriver således i sin blog : 
Og bare for at gøre det klart overfor alle danskere: For cirka to uger siden fik jeg også mit brev fra integrationsministeriet om, at min ansøgning er godkendt, og jeg kommer på indfødsretsloven i april. 
Alt den polemik, Thiesen har skabt omkring, at jeg ikke bør være statsborger, fordi jeg ikke er demokrat, er dermed med integrationsministeriets næsten to års sagsbehandling blevet afvist. 
At komme igennem statsborgeskabssystemet er som at komme igennem en lille nåleøje. Hvis man har pletter eller mistanker på sig, kommer man altså ikke igennem det.
Og så hører vi nu igen ny polemik om deres sprogbrug. For min skyld må de bruge alle de ord de har lyst til at bruge. Og gerne endnu mere æreskrænkende.
For jeg tror på, at jo mere, de falder udenfor, hvad det vil sige at være dansk og demokrat, jo nemmere bliver det også for deres vælgere at indse, at de var en forkert valg.
Kommentar :

Harun Demirtas - Venstrefløjen har i årtier har affejet og udskammet alle kritikere med et snerrende "racist, nazist, fascist" og "skimlede kældermennesker" og alt muligt andet. 

At du tilføjer et "psykopat" til smædeskriftet, er hverken mere eller mindre hvad vi kan forvente, og at du sådan rent psykologisk er nødt til at dehumanisere Thiesen, ved at tænke dig til at hun sikkert er et asocialt monster, i samme kategori som en morder, ja det siger faktisk noget mere om dig end om Thiesen.

At du har et politisk standpunkt, som tvinger dig til at dehumanisere folk som du umiddelbart egentlig føler er varme mennesker, burde få det til at løbe koldt ned af ryggen på dig.

(Om NB) "De står udenfor magt og indflydelse". Just præcis. For en ægte psykopat, som er ligeglad med folk, fædreland og politiske værdier, vil naturligvis søge ind til de partier, hvor vejen til magten er kortere, og hvor det er nemt at fremstå som et "godt menneske". Såsom i de store etablerede partier.

Perker er ikke mere et skældsord end at kalde fok tyrker eller pakistaner. Det er en samlebetegnelse for de første fremmedarbejdere, der kom til Danmark fra f.eks. Pakistan og Tyrkiet. Det svarer til at sige neger om afrikanere. 

Det er muligvis ikke politiske korrekt, men det er ikke et egentligt skældsord. Et skældsord man brugte før i tiden om de brune var, så vidt jeg har hørt, "spaghettier", som var meget nedsættende.

I USA kalder man f.eks. folk fra Mellemøsten for "sandnegere", vil du hellere kaldes det?

Du skal iøvrigt have tak for din blog her, som virkelig viser, hvad tyrkere er for et folkefærd af anmasende og imperialistisk indstillede mennesker. Det tror jeg der er mange danskere, der ikke er/var klar over, før du og ham den anden - Gysel hedder han vist - begyndte at dele ud af jeres hoveders indhold. 2 af 2 bloggere med tyrkisk baggrund, der kommunikerer på den måde er ganske imponerende og skræmmende for fremtiden.

Hvor har du i  øvrigt fra at perker er et skældsord?

Det er bare et ord, som betegner en person, der umiddelbart må være udlænding, men som man ikke kan sætte nationalitet på.

Det må være perkerne selv, der opfatter det som et skældsord. Men der er ikke belæg for det. Pudsigt er det jo, at perkerne kalder hinanden for perkere. Opfattes det også i denne sammenhæng som et skældsord?

På samme måde med neger. Det betyder bare en mørkhudet person fra Afrika med som regel kruset hår og større læber end vi er vant til at se. Ordet neger er en definition på et menneske med et bestemt udseende - intet andet.

Det må ikke forveksles med det amerikanske ord nigger, der stammer fra slavetiden og som har en nedsættende undertone. Så jeg må indrømme, jeg kan slet ikke se, hvad der er galt med hverken perker eller neger i almindeligt dagligsprog.

Og så har du læst en bog om psykopati! Det er straks vanskeligere, fordi begrebet går på personers adfærd, og rummer derfor 


https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/harundemirtas/ECE11837575/kald-mig-en-perker-islamist-og-hvad-end-du-har-lyst-til-men-maa-jeg-kalde-dig-for-en-psykopat/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar