søndag den 12. januar 2020




Søndag d. 12. jan. 2020
Præstestyret i min baghave - jeg skammer mig..

Imam Ali moskeen på Vibevej i København N. står bag mindehøjtideligheden for general Soleimani på Rådhuspladsen. Den slags folk har intet at gøre i Danmark, skriver dansk-iranske Nima Zamani. Foto: Stine Bidstrup.

I 1985 flygtede mine forældre fra Iran til Danmark. Tre år senere blev jeg født i Silkeborg. De var lettede over endelig at leve i en tilværelse uden totalitær islamisme. De var lettede over at have børn i en tilværelse uden totalitær islamisme.

Men vi slap ikke helt for denne islamisme. Den forfulgte mine forældre ud af Iran. Nu forsøger den igen at forfølge os. Denne gang i Danmark. Den iranske islamisme ånder i vores baghave. I mine forældres lidt udenfor København. Og i min på Frederiksberg.

Imam Ali Moskeen, der er tinglyst og finansieret af det iranske præstestyret, ligger et langt stenkast fra mine forældres hjem. I dag kl. 18 afholder Imam Ali Moskeen en mindehøjtidelig for den iranske General Qassem Soleimani. Det foregår på Rådhuspladsen, et langt stenkast fra mit hjem.

De mennesker, der vælger at møde op til dette arrangement, har intet at gøre i Danmark.

Sympatiserer man med det iranske præstestyre og en Soleimani, der i islamismens navn har flere tusinde uskyldige iraneres, herunder både kvinder og børn, liv på samvittigheden, har man intet at gøre i Danmark.

lslamisterne fra Imam Ali Moskeen, der har arrangeret mindehøjtideligheden har intet at gøre i Danmark.

De bør allesammen udstødes fra det danske samfund. Præcis som vi bør udstøde nazister.



Disse mennesker bakker om islamister, der deler tankesæt med Hitler. Er man med til at hylde Qassem Soleimani på Rådhuspladsen, så hylder man et menneske, der er skyldig i have torteret og slagtet medborgere, der ikke tog islam og dermed en bestemt trosretning til sig.

Det svarer til at hylde Hitler, der slog mennesker ihjel, fordi de faktisk havde en bestemt tro.

Jeg modtager ofte beskeder fra tåbelige danskere, der mener, at jeg ikke er dansker og bør rejse hjem til Iran.

Hjem for mig er Silkeborg.

Til gengæld er det slet ikke tåbeligt, men derimod helt på sin plads, at jeg hermed opfordrer alle herboende iranere, som støtter præstestyret, og Qassem Soleimanis mindehøjtidelig, til at rejse hjem til Iran.

Hjem for dem er Iran.

Mine familie flygtede flere tusinde kilometer fra tyrannen Qassem Soleimani, fra den islamiske revolutionsgarde. Han var ansvarlig for mange af deres venners død. Nu skal de være vidne til, at han hyldes af en flok islamistiske eksil-iranere i København. Det begræder jeg.

Som dansk-iraner skammer jeg mig over at dele etnisk baggrund med disse mennesker. Det vil altid undre mig, at man har lyst til at bo i Danmark, når man hader demokrati, ligestilling og frihed.

Jeg vil - lige som med højreekstremisterne i dette land - gøre alt for at udstøde disse mennesker.

De er ikke velkomne i Danmark. 
Kommentar:
I øvrigt et Nima Zamani indlæg jeg for en gang skyld er fuldstændig enig i. Blot med denne tilføjelse - stort set er samtlige moskeer (mig bekendt) i Danmark opført og finansieret af diverse diktaturstater i Mellemøsten plus Erdogans Tyrkiet. INTET af det antidemokratiske 'ragelse' hører - efter min mening - til i demokratiet Danmark . . . 

Utroligt, at med de mega fremskridt der er sket indenfor Astro Fysikken, og med den viden og de facts disse dygtige forskere har bragt for dagen, stadig kan være nogle som tror, at der findes et overordnet væsen som styrer rundt med menneskeheden. Det er stenalder tankegang, og fører til opførsel som sådan. Forresten, hvem giver tilladelse til en så landsforræderisk demonstration? 

Det skal bare stoppes NU.

Ret underligt at kalde en massemorderisk terrorist som Qassem Soleimani for General, for der er ingen forskel på denne paria og Osama bin Laden, lige bortset fra den ene er shia og den anden sunni, ellers er de identiske.
Hvorfor den tåbelige bemærkning om "Højreekstremisterne" i den sidste sætning?

For det første plejer du jo at kalde alle i slamkritikere for "højreekstremister", hvilket de ikke er.  De er patrioter.

For det andet så er disse i slamkritikere de eneste, der vil hjælpe dig med at få smidt det i ranske præstestyre samt alle de andre sammenrend af i slamister ud af Danmark !
For jeg er enig med dig i din forargelse, rædsel og vrede over, at de får lov at manifestere sig stærkere og stærkere i mit engang fredelige land.

Men husk - Nima - venstrefløjserne vil ikke hjælpe med at få det pak stækket og smidt ud af landet .-  det vil de radikale heller ikke, eller alternativet, eller venstre eller konservative.

Det er KUN DF, NB og SK, der er klare i spyttet her.

Husk det!

Sådan en hovsa bygning skulle jo fjernes når de går ind for terrorisme. Ufatteligt at flertallet af vores politikere ikke forstår alvoren i det her. Man må jo tro at flere af vores partier går ind for islamisk terrorisme idet de ikke på alle måder prøver på at begrænse de idioter der kommer på Rådhuspladsen i aften. Jeg håber virkeligt på bål og brand i aften så hele den vestlige verden får at vide at i Danmark tillader vi terror sympatisører.

Det bliver megapinligt for Danmark og det er ikke det ry jeg ønsker for Danmark, men det vil være vores politikeres skyld. Håber de så kan vågne op. Jeg kan simpelthen ikke accepterer denne opførsel fra vores politikere. Føj for fanden.

Man ved aldrig hvor man har Nima, den ene dag siger han det ene og den anden noget helt andet.

"lslamisterne fra Imam Ali Moskeen, der har arrangeret mindehøjtideligheden har intet at gøre i Danmark. "

Lad os da komme ind på det første du skriver, så spørgsmålet er om  dine forældre bliver chikaneret af muslimerne der går ind i Iman Ali Moskeen? Jeg vil vove at påstå at det er et stort fedt nej, havde de blevet det havde du eller dine forældre jo anmeldt det til politiet.

Det andet du skriver " De bør allesammen udstødes fra det danske samfund. Præcis som vi bør udstøde nazister." For ikke så langt tid siden stod du i debatten og blev helt pige forarget over at Rasmus Paludan kaldte dig udlænding og at du så selv mente at du var eksluderet fra debatten og derfor ikke havde noget at bidrage med i den debat.. så er det sjovt som du vil gøre præcis samme imod andre der ikke tænker som dig.

Jeg går ikke ind for den politik Rasmus Paludan vil føre, men han har sin demokratiske rettigheder til at mene det, så vel som du kan mene det du skriver, selvom du bliver foraget over en som siger selv samme om dig.

Men jeg elskede lidt det blik du gav i debatten efter Rasmus satte dig i samme bås med de andre udlændinge som du tydeligvis mente du selv var bedre end.

Karma har det med at ramme en når man mindst venter det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar